Lååååång dag!

Det finns troligtvis inte något som är så frustrerande som när man inte kan sova. Som många vet har jag mina perioder och just nu är jag inne i en sån. I över en vecka nu så har jag somnat TIDIGAST kl halv 2 typ..
Så imorse var jag så sjukt trött att jag orkade inte gå upp, så jag skippade första lektionen och begav mig senare (en aning piggare) till naturkunskapen. fyy
Vi ska göra ngt arbete om olika energikällor och min grupp fick kol intressant.... eller inte?

På gympan åkte jag Anton Erika och Lovi skridskor, superkul!  Men jag tog det lite lungt för mig axel, vill INTE ramla och slå sönder den ännu mera :) haha
 
meee, i min mammas finfina mössa ;)


Lovi & Erica är taggade! :D



Efter gympan var det håltimme, då drog jag Nattis och Anton hem och kollade på "Låt den rätte komma in".
Den vad absolut inte så bra som jag hade väntat mig, blev besviken! Dock är huvudrollen jättelik Johan Palm HAHA
Iaf vi satt och halvsov i sängen och så märkte vi att det var dags att åka tillbaka till kören, eftersom Elin och jag skulle träna till pianot idag.
Det gick ganska bra, dom hade sänkt låten en tonart så det funkar :)

Kören var "jättekul" som vanligt men som alltid så tar den också slut ;)
Så det blev raka vägen hem, blogga lite och direkt iväg till gympan, snacka om att jag var hungrig när jag kom hem kl 8!


Nu blire sängen, önska mig lycka till för idag ska jag somna! Så är det bara.


dagens outfit: Safirgrön tunika från hm, love the colour! (ursäkta bilden)

PUSSSSSSSSSSSSSSSAR på er :D


Kommentarer
Postat av: Lovi / Ronja rövardotter HAHA

Usch att inte kunna somna är ta mig sjutton det JOBBIGASTE SOM FINNS!

Lider med dig babe!



hahaha jag ser sååååååå taggad ut! :L









Emma vi vet redan att du är så snygg att du bara gör OSS avundsjuka hela tiden...

Men du behöver inte ursäkta dig hela tiden! :D:D:D



PUSS på dig<3

2009-01-15 @ 23:34:47
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback