Hope.

Jaha det blev en lång natt med mindre trevliga händerlser.
Iaf var tvungen att tvinga upp mig själv imorse för jag hade ju prov, som btw gick jättebra! (: Nu får jag troligtvis MVG. jippi!
Sen stannade jag på idrottsteorin eftersom det var första lektione, det är roligare än det låter faktiskt :)
Och så blev det teatern också, sen raka vägen hem. Damp ner i sängen framför en film.

Idag blev det Sagan om konungens återkomst, herregud jag kan inte förstå hur jag kunde glömma hur sjukt bra filmerna är! Dom är så hiimla fiina, har sånt bra budskap.
Tänk så mykt skit det händer och dom möter bara motgångar men trots det finns det fortfarade hopp.
Man kan inte annat än bli berörd av filmerna och så är slutet så hiimla sorligt, fy man kan inte annat än gråta till det!
Och så skadar det ju inte att det är med en MASSA snyggingar också :D


För det första måste ni lyssna på det här, så hiimla vacker sång. Billy Boyd har en otroligt vacker sångröst.
Lite lik Ewan McGregors (Mouling Rouge) röööst. :D dold talang!


Legolas(Orlando Bloom) verkligen filmens vackraste/sötaste! I typ femman sexan sjuan coh åttan var jag helt besatt av honom, men vem är inte?


Aragon (Viggo Mortensen), filmens hjälte och helt klart hetaste! Synd bara att han inte är lika snygg "in real life".


Sam (Sean Astin ), en som har uppmärksamats allt för lite, så sjukt duktig och det är faktiskt tack vare honom att allt blev som det blev. Jag kan inte annat än beundra hans rollfigur, en bra vän och stark som bara den!


Arwen (Liv Tyler), hon gör ett sånt bra jobb och hon får också filmens enda kyss och inte med vem som helst, ngn mer än jag som är avis?


Galadriele (Cate Blanchett), hon är lite skum i filmen jag vet inte riktigt vart man har henne. Men otroligt vacker!

Nu ska jag inte plåga er med mera skitprat från mig xD
Bloggar senare, ska plugga lite idag (igen). Ha det bra, kisses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback