Emma Hallberg är vääääääääldigt uttråkad!

Gud jag känner mig så hiimla frustrerad, jag blir galen snart. Febern är nere på 38, jag hade lurat i mamma ända tills nu att jag hade 37.2. För om jag inte hade någon feber imorn skulle jag få va med Lovi. Men självklart så ska hon kontrollera för hon tyckte att det "syndes på mina ögon" att jag hade feber. baaaaaaaaajs :(
Jag vill ut och hitta på ngt att göra vad som helst!

Jag har iaf sett Twilight nu (världens sämsta kvalitet), den var grymt bra. Men aa den är ju inget emot boken men det var jag ju reda inställd på :)
Mamma skulle vara lite snäll mot mig och låna den tredje boken "Ljudet av ditt hjärta" åt mig på biblan idag, men sjävklart var båda exemplaren utlånade och så var det två i kö. JAG BLIR GALEN, abstinensbesvär ärligt!
Så imorn ska jag köpa boken!

Nu ska jag antagligen sätta mig och läsa slutet på andra boken igen, det var så bra :') och sen kanske jag kollar på twilight igen (a)


Jag vet inte vad Lovi håller på och filurar med men jag misstänker att hon gör ett bildspel med bilder på mig och en låt jag har spelat in :D vi får väla se.


Här kommer den utlovade filmen på mig när jag övningskör, uppladad av Lovi TACK :D


Tyckte ni inte att jag var duktig? Jag tyckte iaf att det var lite taskigt av mamma och Annica att skratta och säga så dumma saker om mig :( haha
Fast det kanske inte var så smart att sätta mig, Danne & morfar i bilen eftersom alla tre satt och asgarvade. HAHA

puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Patrick

Jag såg filmen Lovi knypplade ihop :) Fiiin va den :)

2009-01-30 @ 22:29:46
URL: http://p880818f.blogg.se/
Postat av: Matilda

hihi XD super duktig!

2009-01-31 @ 19:32:32
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHHAHAHAH!

Så himla synd det var om dig att alla skrattade :(

Ja tyckte du va duktig :))<3

2009-02-03 @ 20:48:48
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHHAHAHAH!

Så himla synd det var om dig att alla skrattade :(

Ja tyckte du va duktig :))<3

2009-02-03 @ 20:54:20
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHHAHAHAH!

Så himla synd det var om dig att alla skrattade :(

Ja tyckte du va duktig :))<3

2009-02-03 @ 20:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback