Do-re-mi-fa-so-la-ti... :L

Blev det rätt? haha jag är inte direkt bäst på sånt därnt. ;)
Naturkunskapen var jag inte direkt den mest ambitiösa på, jag hade överenergi efter maten så det bara small om det. Våran naturkunskapslärare Rikard tyckte jag skulle ta ett varv runt skolan xD HAHA

Men men sen blev det hem, pratade med Johannis. Every little thing is gonna be allright! <3
Lovi var såklart med hem och typ en timme eller ngt så höll vi på och skulle spela in "Whit every bit of me", för vi har ÄNTLIGEN fixat vårat ljudkort och inspelningarna blir jättebra! :D
iaf sen när det väl var dags att spela in på allvar så började det brusa och man hörde ingenting så det funkade inte. DÅ BLEV JAG ARG!
Så då sket vi i det!


Här är världens sötaste Lovi med hennes gitar :)<3


haha snygg bild, ursäkta att jag ser ut som ett lik, det är inte min bästa dag :)




Iaf, jag kommer säkert lägga upp ett till inlägg innan jag lägger mig :) imorn ska bli världens bästa dag! <3

Kommentarer
Postat av: LOVI !!!

Haha TYPISKT!? Jajamen, Hörru du är den snygga/söööta! :D



Vi kommer ha det BÄST imorgon! :D:D

2009-01-23 @ 19:34:39
URL: http://fairytalelife.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha, japp det blev rätt. ;) Fin blogg du har :)

2009-01-24 @ 11:02:18
URL: http://mialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback