bra sämre sämst..

och sen kommer jag då!
Jag trodde verkligen jag skulle klara det, jag trodde att det var ngt som jag kanske kunde lyckas med. Men ärligt talat så förstår jag att jag SUGER. Jag kunde verkligen inte hålla nerverna i styr, micen var as hög och jag bara hörde mina egna andetag. Det värsta var väl att ngr i publiken skrattade och det var det enda jag kunde tänka på. Så jag vågade inte helt enkelt ta i och satsa allt som jag hade bestämt mig för. JAG HATAR DIG, jag hatar dig för att du verkligen förstörde mitt liv och för att du njöt av det. Du var inte ett dugg ledsen ditt fega äckel!
Det var sista gången jag sjöng på gymnasiet igen that's for sure. Jag tänker inte utsätta mig för det igen.
För det var ärligt talat bland det värsta jag varit med om och om det inte varit för mina underbara vänner så skulle jag sprungit hem som ett kanonskott (och Ann då). Tack till Nattis som hade smink med sig!
jag längtar tills jag slutar den där jävla skolan, eller iaf tills treorna slutar så man slipper se deras dömande blickar igen.

och nej, ni behöver inte säga att jag visst var duktig och det var bara jag som inte tyckte det lät bra. För jag vet sj att det lät FÖRJÄVLIGT!



jag vet det här skulle inte bli en deppblogg men ni kommer inte få höra ett ljud om det här sen!

Kommentarer
Postat av: Patrick

Ingen aning om hur det lät eller så MEN:

Du bör inte ta åt dig vad vissa tycker. Så länge du tycker att du är bra är du det :)

Och det vet jag ju att du innerst inne tycker ;)

2009-01-27 @ 17:47:36
URL: http://p880818f.blogg.se/
Postat av: Lovi

förlåt..... ?



:(

2009-01-27 @ 18:41:44
URL: http://fairytalelife.blogg.se/
Postat av: Emelie

Alla treor är väl inte så hemska?? ;) o jag tycker att du måste sjunga någon mer gång för jag var ju sjuk så kunde ju inte se det :) du var säkert bäst som alltid ändå! :P Deppa inte ihop över några som säkert bara är avundsjuka för att de inte är lika bra som dig!kram <3

2009-01-31 @ 18:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback