stress :)

Ojojoj, nu har tiden runnit iväg IGEN! Jag har läst ut boken och jag är tillbaka där jag började. Det känns tomt, men nog pratat om det nu!

Igår var det jättekul på dansträningen, sen blev det hem äta mat och duscha. Lovi och jag drog till Hanna, det blev en hel del bus med hennes otroligt söta Birk :) dessvärre blev jag mer allergisk än vad jag brukar bli, det har varit väldigt lugnt med det ett tag. Men jag iaf bubbliga utslag i högra armvecket och senare på kvällen svullnade mitt högra öga upp.. suck!

men det var trots allt värt att bli allergisk för att få gosa lite med den här plutten! :') När jag flyttat hemifrån och skaffat familj så är det hund som gäller, dock en japansk dvärgspets som är allergifria och hur söta som helst!

Iaf sen drog vi hem till mig och Busk kom också, senare åkte Lovi hem.
Vi kollade på The strangers igen, fy satan så läskig den filmen är!
Efter det skulle vi skjusa hem Hanna och Busk, vi lämnade av Busk men vi fastnade framför one three hill hos Hanna och var ute och filurade lite :D HAHA

Vi såg ett vildsvin :o AS ÄCKLIGT! Första gången höll vi på att köra på det, andra gången glodde det bara på oss och sen tog det sats och vi trodde det skulle springa rätt in i bilen så vi skrek som idioter och anton trampade på gasen, det sprang förstås upp i skogen och inte mot oss. haha

Iaf jag vill också ha det skrivet, att alla otrogna idioter som finns därute kan dra åt helvete! Jag förstår inte hur man kan göra så mot ngn som man älskar, fattar ni inte hur ont det gör? TÄNK LITE!


drogad bild :D

Nä nu måste jag ta på mig och sminka mig för dansträningen börjar kl 5 :) sen kl 6-8 blir det barngympan.
Ikväll lovar jag däremot att jag ska blogga för jag har inget planerat!

SMACKPUSS! <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ushhh, haha det lät äckligt, skrämande och roligt med vildsvina, f´ör jag får värsta bilderna på dig och Anton :)

2009-02-17 @ 23:58:29
Postat av: Johanna

Ushhh, haha det lät äckligt, skrämande och roligt med vildsvina, f´ör jag får värsta bilderna på dig och Anton :)

2009-02-17 @ 23:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback