Emma som blomsterflicka?

Gud jag måste bara berätta vad som hände i skolan idag..
Jag fick förfrågan idag om att vara "blomsterflicka" på årets studentbal! Herregud, det skulle innebära att jag skulle presentera inför alla treorna som dansar och all publik. Det är en sak att sjunga för folk en helt annan sak att prata. Jag skulle hellre ställa mig och sjunga kan jag lova.
Dom sa iaf att ingen annan kunde göra det än jag, att jag skulle passa perfekt och jag har ju trots allt redan klänning.
Men jag tror helt enkelt inte att jag klarar det :S
Visst tanken på att få ta på sig den fina klänningen igen, sminka sig fint och få håret fixat i timtal det gör det hela lite lockande. Men nej det finns för många saker som kan gå helt fel.

Usch, jag vill inte att det ska sluta som på förintelsedagen. fy fy fy fy fy!
Vad skulle ni gjort i min situation?


bilden är från när jag hade äran att dansa bal med Viktor förra året :) på bilden ser ni mig och min underbara moster till frisör. Hon är sjukt duktig! <3

Kommentarer
Postat av: Lovi

Jaa det finns ju något som kallas "NEJ?" haha det skulle jag ha sagt! ;)



Ah sikka sötisar! :)<3

2009-02-12 @ 12:06:15
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback