törstig!

Jag är förbannat törstig och har varit det dygnet runt nu i flera dagar. Antagligen beror det på att jag blev så uttorkad när jag var sjuk att jag måste ta igen det nu. Jag kan också meddela att jag faktiskt har ätit hela hm 3 ggr idag tror jag! Efter gympan var första gången jag var hungrig på en vecka exakt tror jag. Duktiga Emma och jag måste nästan inte illa ens!

Avundsjuka är en känsla som man inte kan kontrollera, den smyger sig på och äter upp dig inifrån. Den får dig vilja hata och slita sönder dig sj! Men jag har lärt mig att hantera den jag vet hur mycket den kan förstöra, men vad kan jag göra? Jag tycker att jag försöker med allt.



Jag tyckte att det var rätt som vann topmodel (: eller aa hon var sjukt duktig men jag hade gärna sett en annan tvåa! Fast man kan inte alltid få som man vill.



Här är  Annaleigh från top model 11, hon har underbart hår (syns inte jättebra på bilden) men när jag blir blond igen ska jag fixa en bra bild på det, skriva ut och säga såhär ska det se ut när ni är klara. Så hiimla underbart!

Nu ska jag gå och dricka sendan lägga mig och läsa en bok så jag håller mig sysselsat tills ögonen faller ihop så jag inte hinner tänka på ngt annat!

God natt och smaaackpuss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback