Shadows

Usch det borde vara förbjudet att sluta senare än 4, tycker inte ni det? Iaf jag överlevde trots att jag slutade kl tjugo över 5. Lovi Patte och Johanna var så snälla och väntade med mig :) Även fast patte är bäst på att skämma ut både sig sj och andra :o fy nu vet jag hur Lina kände sig på tunnelbanan xD HAHA

När vi kom hem så åt Lovi, Anton och jag semla (a) Vi skyller på att dom är små :D
Sen blev det kulturhuset, vi skulle ta kort till planschen för Emelie, Jennika och Linas dansprojekt. jag vägrade dock att vara med eftersom det skulle vara siluetter, haha jag har ingen siluett. Det skulle bara blivit en stor svart klump av mig xD haha

iaf bilderna blev as coola men det tog tid, vi kom hem efter halv 9 tror jag,.,

Siluetter från vänster, Tesseh och Lina :) fotograf Stefan Lindén (osäker på stavning)

När vi kom hem var vi hungriga så vi åt kvällsmat. Jag tränade också på pianot, det är helt omöjligt att ta ut egna noter på vårat ***** piano, det är så ostämt det bara smäller om det!
iaf tack till Malin som trasslade ut mitt halsband idag och Jokke som (omedvetet tror jag) gjorde mig på bättre humör!

Nu måste jag stänga av datorn för min mamma är så hiimla säker på att det är den som gör att jag inte kan sova. herregud.......
SMACKPUSS <3

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, ingen orsak ;) men får jag ett problem så ger jag mej fan på att jag ska reda ut det :D

2009-02-25 @ 22:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback