Jag går in i vägen. Ibland :)

fyfyfyfyfyfyfyfyfyfy, jag måste göra naturkunskap nu. Jag ska skriva om bakrunden för kolkraft. Jippi för det är jag verkligen intresserad av!
Idag har nog varit bland dom värsta dagarna på länge. Jag trodde ärligt jag skulle somna i skolan så trött jag var! Inatt kunde jag inte sova (ovanligt då, inte) så jag lå opch läste till 02:04, då vaknade mamma fick damp på mig för jag fortfarande var vaken och tog ifrån mig boken. Så jag tillbringade kanske 1 timme eller ngt till i sängen innan jag somnade. Gissa om jag var trött när jag skulle gå upp kl 7 sen?
Så jag somnade om och om inte Lina hade skickat sms till mig vid 08:35 så skulle jag ha missat engelskan som jag verkligen behövde gå på. Så jag hann inte duscha, satte upp håret bara och sminkade mig det allra minsta innan det var dags att cykla i snö.

Efter engelskan får vi reda på att naturkunskapen var inställd. GAAH!
Då drar vi hem till mig och sjunger singstar, det gick bajsdåligt för mig för min hals är inte bra än..

På indrotten var det gymnastik, jag var duktig och gjorde till och med handstående-ned-rulling :) och så dansade vi också. Sen blev det svenska där jag inte gjorde ett piss! Jag satt och halvsov och kliade mig i ögonen för jag hade klappat en hund och blivit allergisk. Sen blev det kören då jag inte bara höll på att somna för jag var trött utan också för att det var så hiimla tråkigt. Men vi fick sluta tidigare för Ingmar var lite sjuk :) Sen cyklade vi hem i snöoväder och utan vantar! Då trodde jag ärligt att jag skulle förfrysa och jag ärligt talat TJUTFÄRDIG när jag kom innanför dörren.

När jag kom hem somnade jag och kom därför typ ngr minuter försent och inte nog med det. Busk kom ju på att vi skulle ha styrketräning också. Ni kan ju gissa hur pigg jag är på att plugga efter den här dagen? ibland HATAR jag mitt stressiga och sjukt jobbiga liv. Ibland hatar jag att jag aldrig kan ta det lungt.
Det här är mitt schema:

Måndag: 08.25-18.30
Tisdag: 08.25-16.30
Onsdag: 08.25-17.20
Torsdag: 08.25-17.00
Fredag: 10.00-12.00

Tacka gud för att fredagen inte är jobbig, det skulle tagit livet av mig!
Plussa sen på gympan mellan 18.00-20.00 varje tisdag och torsdag och sedan skolan och hinna umgås med kompisar och skriva blogg.

ojojoj vad jag klagar, jag kände bara för det. Tyckte jag hade gjort mig förtjänt av det :)
Hoppas alla mår bra och inte är fullt lika trötta som jag, håll ut för imorn är det fredag som sagt!


SMACKPUSS!<3


Vi piggar upp oss med sjukt snygga Robert Pattison <3 (min blivande pojkvän)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback