Jag blir galen!


Okej datorn är megaseg så man dör och det funkar inte att ladda upp bilder på bloggen, bilddagboken funkar inte ens att gå in på.
Jag hade faktiskt tänkt att lägga upp en inlägg med saftig information om gårdagen men nejnej!
Vi får hoppas på att det funkar imorn :)

Johanna sover här inatt med, jag bloggar om idag imorn igen. Blir inge kul om det inte går med ngr bilder :L

Här får ni världens vackraste melodi, bellas lullaby från Twilight. Jag ska hitta den på noter och be mimmi lära mig den! Då har jag ngt att bita i :) haha




Jag är kluven i två bitar och jag vill bara vara en. Men jag vet inte vilken.

SMACKPUSS <3

Kommentarer
Postat av: LOVI !!!

Vad galet underbart vackert!



Jag ska med förälska mig i en kille som ser mig djupt i ögonen, som skriver låtar som kommer direkt från hjärtat, ligger bredvid mig och höra mitt hjärta slå ,bevakar mina drömmar, vara rufsig i håret, le ett snett leende och kommer älska mig i all evighet.

<3

2009-02-19 @ 22:47:37
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback