Lovi är en picaso! :D

Idag har varit en rolig men en aning krävande eftermiddag :)
Jag sov ut ordentligt och gjorde frukost på sängen till mig sj. Senare kom Lovi och då började jag Anton och Lovi planera lite och började med dansen till "I want it all". Det kommer bli jäättebra tror jag!
Kl 3-5 blev det dansträning i lokalen, det är Emelie, Lina och Jenicka som har det som projektarbete och idag blev det hippiedans. HAHA hai krischna HAHAHAHHA! Super äre! :D

När vi kom hem så var vi sjukt trötta och skulle egentligen fortsatt med våran dans men vi är för slappa helt enkelt :)
Nu har Lovi åkt till familjen Lindqvist (hon kommer tillbaka ikväll) och jag ska äta pizza :L mums!
Hanna kommer också senare och ska hjälpa oss med dansen. :D

Här kommer ngr bilder på den sjukt snygga tavlan som Lovi har målat till mig, åh du är så hiimla duktig älskling tack så jäättemykt!<3


KFC - memories that will last forever <3


Emma


Lovi


Anton

Som sagt sjukt duktig är du älskling!

SMACKPUSS! <3

Kommentarer
Postat av: Lovi

TACK älskling! :)<3

2009-02-08 @ 15:28:09
URL: http://fairytlelife.blogg.se/
Postat av: Johanna

åååhh så fint det vart!!

Lovi är bäääst på att måla.

2009-02-09 @ 10:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback