Hej hej Göran :D

Måndagen har faktiskt varit riktigt bra ändå :D Förutom musikteorin.. bläääää det är så tråkigt!
Fast jag fick gå hungrig hela dagen, jävla mat i skolan det är INTE GI vänligt direkt..
På idrottsteorin lärde jag mig ngt väääldigt bra, jag ska ha pulsen 120-150 för att bränna fett. Alltså om man tränar för att bli smal :) När man kommer upp i 150-180 bränner man kolhydrater som inte är bra för min kropp eftersom jag inte äter kolhydrater. Så nu måste jag ta pulsen när jag tränar :D haha (som att jag kommer orka göra det)

Bara så alla vet så är Jocke en av dom sötaste människorna i världen :') You're the best!<3
Sen vill jag också skriva att Malin är bäääst i hela världen, jag finns här för dig i alla väder vad som än händer!<3
Och ett stort tack såklart till mina älsklingar (ni vet vilka ni är) som har gjort min dag till den bästa :)



Dagens outfit: Linne från ellos.se sidenbandet har jag bara för jag känner för det :) Till linnet matchade jag med leggins (ovanligt), shorts, svart tröja och stövlar. ;)

btw, jag färgade ögonbrynen igår och glömde bort dm så dom är näst intil svarta nu :( men det går ur som tur var!


Bloggar senare igen :) SMACKPUSS <3

Kommentarer
Postat av: Patrick

Du kan ju alltid skaffa en pulsklocka ;)

2009-02-09 @ 19:36:40
URL: http://personalize.blogg.se/
Postat av: Patrick

Du kan ju alltid skaffa en pulsklocka ;)

2009-02-09 @ 19:37:34
URL: http://personalize.blogg.se/
Postat av: Patrick

Du kan ju alltid skaffa en pulsklocka ;)

2009-02-09 @ 19:37:45
URL: http://personalize.blogg.se/
Postat av: Malin

Emma du är så söt <3 absolut en utav mina bästa kompisar, önskar att det kunde va som förr för det va den tiden som jag var som lyckligast, när du jag o lovi umgicks :( tack för att du finns och gjorde min dag lite lättare, älskar dej <3

2009-02-10 @ 19:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback