Här är jag! :)

Idag fick Lovi och jag sovmorgon :L Igår kväll kunde jag faktiskt inte hålla mig, jag började att läsa om ljudet av ditt hjärta, åh jag älskar verkligen böckerna och vill att fyran ska komma ut NU!
Iaf, vi åt frukost och kollade på Spirit, så hiimla bra och gullig film :') man gråter sig igenom slutet, då blir det ju inte bättre när Lovi sitter och säger "åh titta det där är jacob och det där är bella och han är edward" :o haha ! Som sagt, disneyfilmer är underbara!

Efter det blev det promenix ute i det underbara vädret, så hiimla skönt! :)
Sen blev det hem duschen och iväg på dans mellan typ 5-halv 7, det gick riktigt bra idag faktiskt. Det är bara ngr steg som man kan men inte hinner med, det går så hiimla fort!
Nu ikväll har jag målat naglarna, kollat lite på Becka, lite på love actually, badat och borstat chillorna, städat buren och ätit morötter med dipp :) mums! 
Jag skulle behöva städa mitt rum också faktiskt... det får bli imorn!


  
Alltså världens sötaste är han :')


SMACKPUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback