God natt :)

Jag har haft supermysigt ikväll! :) Det blev först filmen "Wildchild", är det nån som hört talas om den? Den kommer ut på bio nu i februari tror jag. Jag tyckte iaf att den var bra. Har dock inte sett slutet än men iaf haha.
Sen så kollade vi på lets dance GO LAILA och Morgan också då :D
Efter det blev det skräckis ;) "The mirrors", det var verkligen en panik film! fy den rekommenderar jag till alla er skräckisälskare där ute :D


som sagt scary... I huvdrollen har ni Kiefer Sutherland ifrån 24 om ni kommer ihåg den serien. :)


och här har ni Wildchild, ska försöka blinka med mina storaögon och se ut som världens snällaste lillasyster så kanske jag får se slutet nu (a)


Anton vill sova så det blev inget långt inlägg. menmen SMACKPUSS <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill se wildchild, oooo twilight!

Emma när kan du va med mig i veckan ? :)!

2009-02-09 @ 10:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback