You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Det gäller att vara ekonomisk, ngt som jag inte är. :) Ex, jag fick precis en hel pizza och jag åt inte ens hälften, jag kunde väl tagit en barnpizza? :o
Men jag överlever för som ni vet så är jag en drömmare.
Jag kan inte släppa mina drömmar och har fortfarande kvar drömmarna som alla hade när dom var små.
Jag vill bli artist, jag vill stå på dom stora scenerna, jag vill sjunga mina egna låtar, jag vill att folk ska skrika efter mig, jag vill att folk ska ha mig som förebild, jag vill vara stolt över den jag är!
Jag vill ha ett stort hus i LA med världens underbaraste pojkvän, jag vill kunna shoppa precis när jag känner för det, jag vill skaffa hund, jag vill ha ett storslaget bröllop, jag vill gå på "the red carpet" varje dag, jag vill spela in filmer, jag vill göra intervjuver, jag vill hamna på tidningsomslag, jag vill kunna hjälpa människor som har det dåligt ställt. Jag vill göra skillnad. Jag vill förändra världen.

Jag vill lämna ett avtryck efter mig, för när jag försvinner vem skulle komma ihåg mig då?
Jag menar när alla mina nära och kära inte längre finns. Då blir det som att jag aldrig har funnits.
Som sagt det är mykt jag vill och det är så hemskt att tänka att jag kommer nog inte ens få en tiondel av det där. Men förhoppningsvis iaf ngt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback