dancingqueens! :D

Fy jag var uppe ända till 3 inatt och lyssnade på ljudboken, då är det inte roligt när alarmet ringer på halv 11 på morgonen! Men det var bara att "bita i det sura äpplet" och gå upp.
Vid 11 kom Marcus och vi började med dansen till "The boys are back", förlåt om det låter som att jag skryter men det här kommer bli så hiimla bra, vi har gjort typ första versen och refrängen. åh det är så KUL!
Lina var också här en stund och kollade på, stackaren har kanske diskbrok! (stavning?) Vi får hoppas att det går över snart!

Vid 1 ungefär drog alla hem och jag tog mig lite mat, Anton drog också till morfar. När han kommer hem ska vi göra klar "A night to remember" eftersom vi inte gjorde det igår, men det går fort. Sen ska vi träna på vals också. :) kulkul!
Nu sjunger jag karaoke, gud vad länge sen det var jag sjöng, min röst har blivit jättemykt sämre nu så jag måste träna upp den igen. Dåligt av mig!


I can't take my eyes of you, ursäkta jag ser lite vinögd ut på bilden :D haha

jag bloggar senare :)
SMACKPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback