Center stage, a single spotlight.

åh seriöst, gud vad jag längtar upp på scenen. Jag längtar tills alla dansträningar är klara, all rekvisita är på plats, kuliserna färdigmålade, rösten på topp och alla glada ansikten.
Känslan man får när man går in i en roll du ska kliva ut på scenen som någon annan. Men sedan tacka som dig själv. Det är kanske därför det är den pinsamaste delen :)


Här är en bild från scenen "Can I have this dance" åh så hiimla underbar scen. Där har Anton och jag något att bita i men vi har börjat att träna vals och på lyftet fast bara det minsta :)

En scen som jag ser fram emot men samtidigt håller mig vaken om nätterna är "A night to remember", den kommer bli as bra när den sitter men det kommer bli hiimla svårt att få ihop allting till ett nummer. I filmen kan dom ju lixom klippa hur dom vill. Det är inte lätt att bara pausa mitt i låten och säga lite gulligt "ursäkta vi ska bara sätta upp nya kuliser och byta kläder". haha som sagt det funkar inte. :)


Här har vi den urgulliga Vanessa Hudgens som spelar Gabriella i High school musical. Det är den rollen jag spelar i våra shower :) Hon har klippt lugg som ni ser, jag tyckte personligen att det var jäättegulligt. Såg det första gången på film det var inte lika snyggt men hon gick med huvudet nedböjt så man såg typ inget. :)
Om jag skulle få välja vem jag ville vara av alla i hela världen så skulle jag lätt välja henne! Hon har allt, sångrösten, pojkvänen (som ska bli min!), huset, utseendet, jaa det där lilla extra och så verkar hon som en sån hiimla snäll person också!


Här ser ni också en förändring antar jag :) Ashley Tisdale goes brownie! Det var iofs ett tag sen men iaf.
Jag tyckte att den färgen passade henne superbra, men hon kommer såklart alltid att vara blond i mina ögon ;)


och NEJ, jag kunde inte låta bli att ladda upp en bild på mn blivande pojkvän Zac Efron. fy satan så snygg han är alltså, helt min stil. jag kommer nog aldrig hitta ngn som honom :) jag får vara glad om min framtida pojkvän (om jag nu hittar ngn) är hälften så snygg :D Men iofs är han ju min framtida pojkvän.. så jag behöver inte oroa mig.


nej nu MÅSTE jag göra läxor och kolla om maten är klar. Gud vad hungrig jag är. jag har bara ätit lite nötter och klementiner sen maten i skolan om man nu kan kalla morötter mat...


SMACKPUSS! <3

Kommentarer
Postat av: LOVI !!!

JAG VILL INTE ATT DU SKA BYTA MED VANESSA !



hon är inte alls ens dubbelt så underbar och vacker som du snuttan! :)

2009-02-09 @ 22:45:51
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback