C-dieten: Se mat och ät den.

Godmorgon, eller förmiddag kanske man säga såhär dags på dagen :)
Jag har precis kommit hem från skolan där jag hade naturkunskap, fy vilket tråkigt ämne och läraren är allmänt sur..
Iaf nu väntar vi på att Lovi ska bli klar så drar vi till skolan igen och kääkar lite mat. ;D
Sen har vi Ann, svenska och när alla andra åker hem ska jag ha emsemble och sång...
Musikprofilen skulle vara sjukt mycket roligare om vi hade lite mer bland musikstil, nu är det lixom bara klasiskt som trollflöjten och liknande. Jag är så hiimla trött på det!
Men jag ska hitta noterna till "Does your mother know" och så ska jag säga till Ingmar att vi vill sjunga den på kören :D Det skulle vara sjukt kul! Eller vad säger ni? :)


varning för extrem leende (jag kallar det "Hanna Montana leende" haha)

Nu ska vi kolla om det finns ngn mat i frysen för det var visst falukorv i skolan.... Lovi & Anton hatar falukorv.
Jag bloggar när jag kommit hem från skolan om jag hinner för jag har dansträning kl 6. :)

SMACKPUSS <3

Kommentarer
Postat av: Lovi

Thihi jag försov mig ju! Gah !



BLÄ FÖR FALUKORV! Men Gosch vad gott det är med pankakor! :)<3

2009-02-11 @ 16:01:45
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback