A drop in the ocean

JAG HITTAR INGEN FAKTA! Jag blir galen och är snart beredd på att skita i det här!
Jag har fått höra ikväll att mitt ansikte ser ut som ett skämt, säg ngt jag inte redan visste? du är en flodhäst.

Här får ni världens vackraste låt, den ska jag sjunga ngn dag :)



Det är svårt att släppa in någon när man vet att man kommer få sitt hjärta krossat.
Och det är så svårt att fixa ihop ett brustet hjärta att det är lättare att inte släppa in någon alls.

"It's like wishing for rain as I stand in the desert."

Kommentarer
Postat av: Johanna

VAD FAAAN!

Vem har sagt det Emma :@

Du vet att det bara är avis som pratar då!!!!

Ditt ansikte är det vakraste som finns <3

2009-02-06 @ 14:57:51
URL: http://thisjohanna.blogg.se/
Postat av: Lina Nässén

okej, kände mej rätt tvungen och kommentera nu för jag blev rätt arg när jag läste att någon har sagt att du ser ut som ett skämt och en flodhäst!...

För det gör du absolut Inte! och dom är bara så jävla avundsjuka (precis som Johanna sa) på att du är snygg och sjunger som en gudinna! så ta inte åt dej av den skiten! .. :)<3

2009-02-06 @ 19:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback