17 AGAIN!


okej här kommer årets antagligen bästa film :D Gud vad jag har längtat efter den i snart ett år nu! Så får jag ett sms av Busk där han frågar om jag ska se den. SJÄLVKLART! Vem vill inte se Zac Efron liksom?

Handling :

Mike, 37, är inte nöjd med livet. Han har jobbat 18 år på samma arbetsplats utan att befordras, han är nyskild och han har knappt någon kontakt med sina barn. Livet har inte riktigt blivit som han tänkt sig. Annat var det i high school då Mike var stjärnan i basketlaget och killen som fick dejta skolans snyggaste tjejer.
En sen kväll när Mike är på väg hem iregnet ser han vaktmästaren från high school stå vid räcket på en bro. När han stannar bilen försvinner mannen och i sin iver att finna honom trillar Mike överräcket. Han vaknar upp nästa dag hos sin kompis Ed, och upptäcker han att han inte längre är sig själv. Han har förvandlats till en gänglig 17-åring igen.

Någon som vill hänga med på premiären? :D

Nu ska jag duscha lite fort (bara kroppen för det är mysbyxor-kväll ikväll) och så blire familjen Karlsson/Svensson med Anna och Lovi som gäller :D

SMACKPUSS <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

JAG VILL!!

2009-03-03 @ 20:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback