Uppdate!

Yes det känns som att det här lovet inte kommer bli så lungt och stillsamt som jag hade tänkt mig.
Dagarna räcker liksom inte till och jag har hur mycket som helst jag ska göra, jag har till och med skrivit en lista på mobilen för att inte glömma allt. haha!


Lite uppdate om de senaste dagarna.

Lördag: Skoteråkning med Hannis och Anton, på kvälle blev det filmkväll. Allt för min syster igen, gosh i love it. SE DEN!




Anton kollar om kusten är klar ;)




Jag är bäst på att köra. Mohaha!



bild tagen utav mamma, jättefaajn!



Söndag: lastade ved ett x antal timmar, usch så jobbgt. Men det behövs om vi inte vill frysa ihjäl nu i kylan!
På kvällen kom Alexander hem, har saknat min tönt. <3
Vi tittade på allt för min syster igen (så bra är den) och myste.

Måndag: Idag blev det en heldag på stan med Busk, mamma & Anton.
Jag köpte en dator, smink på make up store och en morgonrock.
På kvällen blev det lite partaj med musikprofils folk.

Tisdag: heldag på stan idag igen med Alexander & Johanna, min dator skulle egentligen komma men det gjorde den inte. Så förbannat arg jag blev jag betalade buss enbart för att de sa att datorn skulle komma då men icke.
Jag köpte iaf en kjol och en drinkshake till mammi.



morgonrock - young 250 kr (halva priset på rean)
datamus - Siba 149 kr
datorväska hp - Siba 349 kr
kjol - Åhlens 249 kr





från vänster.
eyedust dream - Make up store 135 kr
microshadow diva - Make up store 135 kr


På tisdagkvällen drog Anton och jag till Linus och Matilda för att sova över, lika kul som alltid. Det blev mys med wii, film och godis.
Nästa vecka drar vi med dem in på bio!

Onsdag: Jag, Alexander & Anton delade upp ÅIF reklam i 2 timmar i kylan. Jag fattar inte varf de inte kan skicka det med posten. Fy satan!! Det kallas utnyttjande utav arbetskraft för vi får inget betalt.
Sen blev det att åka hem och städa, duka och fixa en massa inför nyår. På kvällen fick jag min dator så Busk fick komma hit och hjälpa mig. Jag älskar den och Windows 7 är ju as coolt. :D
Dock funkade inte internet, alltid ska det krongla haha.


Ja ni det här inlägget började jag med igår egentligen men internet fick för sig att sluta funka så jag blev aldrig färdig ;) haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback