snö!!!!

GAAAAAAAAAAAH jag är barnsligt förälskad i snö.
Så fort snön kommer så blir man glad igen, vädret som vi haft hela hösten blir man deprimerad av.
I söndags så åkte vi till morfar för att bara umgås med släkten och ÅKA SNÖSKOTER :D wiie!!
Det var underbart kul eftersom vi inte kunde köra den en enda gång förra året pga för lite snö.

Här har ni bilder:


om jag ska vara ärlig så tycker jag att det här fina vinterlandskapet vi har i Sverige med frost på träden, is på sjön är finare än den vackraste strand i Thailand.


muppbild på mig. haha



fyrhjuling blev det of course också ;)



JAG ÄLSKAR SNÖ :D



morfar ramlade och fick snö innanför glasögonen HAHAHAHA vi höll på att skratta ihjäl oss!




haha snögubben Kalle!!



mammi ramlade också. haha




HAHAHHA han ramlade en gång till xD under en gran den här gången så han fick snö överallt!



HAHAHA stackars morfar fick ligga kvar och spotta snö för mamma ville ta kort!




jag var snäll och hjälpte morfar ta bort massa snö :) hihi




Anton och jag posar i snön ;)




daniel och jag :)




Anton, Daniel och jag. <3




muuuuuuuuuuuupparna!!



















SKOTER :D




vi avslutar  med en söt bild på en av de små hästarna morfar har fått i sitt stall!


Mer uppdatering senare!







Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller verkligen med dig om att vinter i sverige är så sjuukt fint !

Du är så söööt älski :D <3

Lilla hääästen :')

2009-12-23 @ 16:54:40
Postat av: Matilda

Har ni bilder på när Linus (hästen) över faller mig ? Kan du skika dom isåfall ? :)

2009-12-23 @ 17:31:54
URL: http://apiceofmee.blogg.se/
Postat av: Johanna

Älskar bilderna :)

Emma du är världens sötaste ska du veta<3

Gulligullan på dig :D<3

Älskar dig.

2009-12-26 @ 15:06:05
URL: http://thisjohanna.blogg.se/
Postat av: Moa

Vad söta bilder.

Lilla hästen var med söt :) <3

2010-01-02 @ 15:30:24
URL: http://mowah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback