uppdatering om gårdagen damer och herrar.

Jaaaaouu igår var det en riktigt busy kväll.
Jag slutade typ kvart över 6 då vi hade sjungit i julkalendern efter det åkte Johanna och jag hem till mig.
Då satte jag i Julias löshår, det blev verkligen jättebra.
Jag är riktigt stolt över mitt arbete faktiskt, hon är sjukt snygg i brunt hår med lilla pluttan.
Nu behövs bara håret klippas in.


Lite galna bilder Anton tog på oss:




mina småsykon. love you sisters<3



sis<3




HAHHA ÄLSKAR Julia på den här bilden xD



lite crazy sådär..



För er som inte visste så har jag äckligt lång tunga.
det positiva med det är att om någon våldtar mig och kysser mig så kan jag kväva det äcklet med tungan :D MOHAHA suck on that loser!




AHHAHAHAHAHAHAHA xD




Julia blev överfallen. haha




Sen så blev vi rädda för tomten :(




Sen så var vi bara allmänt fula/förvånade xD HAHA

Ni är bäst bäst bäst och jag älskar er. <3

 







Kommentarer
Postat av: Julia

Haaaha det var sjukt roligt :) och tack så mycket för hjälpen sis! :D <3

2009-12-11 @ 21:53:08
URL: http://mysupersweetlife.blogg.se/
Postat av: Johanna

BRA att jag ser drogad ut på alla. FY FAN VAD FUL XD

2009-12-12 @ 21:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback