Upptagen.

Usch, det känns som jag inte suttit ner på flera dagar. Jag går upp tidigt varje morgon, lägger mig sent varje kväll. Är halvseg hela dagarna, kan inte koncentrera mig ordentligt på danserna vi måste göra, har ångest inför skolan. Idag var jag på väldans nere humör, så när jag var i stan med mamma, Johanna och Tina så tröstshoppade jag. Skulle blivit en jacka men det blev massa andra saker istället.
Ni får ursäkta mig att jag inte har tid attt hitta på ngt nu men jag har så mykt att göra, känner mig jättetaskig när jag måste säga ifrån från allting typ. :(


mjukisbyxor- Cubus 70 kr (rea)
tröja- Bikbok 149 kr


Cardigan- JC 299 kr
Skärp- Vila 99 kr
Tröja (kort)- Gina Tricot 149 kr

Jag köpte också ett par genomskinliga grå strumpbyxor på Cubus för 40 kr på rean. :)
Det sved i plånboken, men det kändes bättre.

Ikväll har vi haft dansträning, det gick super och efter så fortsatte Hanna och jag att koreografera till I want it all. Bäst var vi. :)


vi är ju inte lite tuffa. :L

Nu ska jag kolla film med, Alexander, Johanna, Anton och kanske Hanna och Marcus :L
Smackpuss. <3

Kommentarer
Postat av: julia

du är verkligen shopping beroende xD

hahaa =D mn snygga kläder =) <3

2009-08-13 @ 14:39:30
URL: http://mysupersweetlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback