Sammanfattning.

Jag orkar inte skriva ett inlägg för varje dag, för det första så tror jag inte det är nogn som bryr sig och för det andra så har jag inget nytt att skriva. :)
Jag har haft fullt upp med kulissmålande de två senaste dagarna, idag var vi också i stan och köpte material till kulisser. Köpte också en mascara.

Nu är husen klara till a night to remember och jag vill verkligen lägga upp en bild på dem för de bev så himla snygga men jag får inte för det ska bli en suprise. Haha.
Nu ska vi fortsätta på dansen till I want it all.


12 timmar har vi lagt ner på målningen nu. Skitbra blev det!

Läs mer på www.thedancesings.blogg.se

Smackpuss. <3

Smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback