Påväg till Göteborg!

Jaha nu sitter jag i bilen påväg till göteborg, jag älskar verkligen den staden!
Det blir en heldag på Liseberg med Hanna, Busk, Johanna, Patrick, Erica, Emma, Lina, Lovi, Dan & Dans syster med sambo, :D sheeeaaat vad roligt det ska bli!!! :D


Busk och jag är skapligt tuffa :D


Patrick kör mykt bra om jag får säga det själv :L


jag roar mig själv genom att ta fula kort på mig med busks dator xD HAHA


hahah xD


Johanna, Hanna och Busk ;D;D<333


HAHAHHA xD


ibland får jag verkligen till det. haha

Nä nu ska jag fjanta mmig med mina kär vänner, hoppas eran dag blir lika rolig som min kommer vara :D
Smackpuss. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh roligast på lääänge <333

2009-08-23 @ 20:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback