Liseberg!

Gårdagen var verkligen kanonkul, det kunde inte ha blivit bättre! :D
Vi åkte typ allting, den nya Hang hai som var jättekul. Jag trodde att jag skulle må illa av den men det gjorde jag som tur var inte.
Busk bestämde iaf att istället för att ta kort skulle vi videoblogga xD haha vi är störda.
Här är iaf filmerna. :)


OBS, TÄVLING I SISTA FILMEN :D HAHA


HAHAHA


HAHA

 
nej jag är inte full :o jag har ätit socker (a) haha


HAHA


så vem tror ni det var jag pratade om? ;) kommentera inlägget.

Vi hann med Jag glömde ju också säga att vi åkte balder :o sen så åkte vi kållorado igen, sagoslottet (a) haha jag tvingade med alla, jag hanna och busk trängde ihop oss i en vagn!
Det var roligaste dagen på väldigt länge och stort tack till ALLA som följde med, det gör vi om snart igen!


kolla mitt hår :D hahaha


det här var också bland de roligaste!
E- tar de kort i den här backen eller nästa? :o
B- den här, eller nästa eller nä jag vet inte. :O
E- äh vi gör i båda så vi är på den säkra sidan :D hahaha


Smackpuss. <3

Kommentarer
Postat av: alexanderbusk

hahahahaha roligast dagen på länge :D:D <333

2009-08-23 @ 20:11:58
URL: http://alexanderbusk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den som skrev var: Busk

Den som blundade var: Amanda

2009-08-25 @ 21:09:21
Postat av: Micke

Den som skrev var: Busk

Den som blundade var: Amanda

2009-08-25 @ 21:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback