Lilian fyller år.

Direkt när vi kom hem från stugan så blev det att sminka sig lite och direkt iväg till Falerum till pappas chef och hans fru, Lennart och Lilian. Jag älskar att vara där, de är så trevliga och lätta att prata med. Sen har de ju världens gulligaste katt Lukas också! hihi

Här är lite bilder:


Vi fick världens godaste smörgåstårta och vi åt tills vi höll på att spricka!


varf ser man så blek ut på kort för? :o


Lilian och mamma är lite tuffa :L


Lite färg har jag allt fått om benen :)


Lilian är världen sötaste! <3


De har ett jättestort växthus också. Där de odlar massa saker, tomater, jordgubbar, viddruvor, smultron, apelsiner och mer saker :)


Här inspekterar vi apelsinträdet :) haha


Deras trädgård är som Jennie säger "to die for", precis som deras hus och trädgård ser ut ska mitt hus se ut! Jag älskar det!


Lilian och jag utövade lite yoga, men hon slutade precis när bilden togs. Inte jag som ni kanske ser xD haha






Lennart:D


Lilian och mamma :)

Vid halv 11 skjusade Anton mig till Dan där det var lite folk, jag var allmänt tråkig.
Smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback