Gårdagen!

Igår gick en stor det av dagen åt att storstäda mitt rum, det var verkligen behövligt.
Jag var också tvungen att rensa ur min garderob eftersom den var så full igen att jag inte fick plats med mina nya kläder. Den har till och med gått sönder :( buhu. Jag vill ha en ny större garderob.


kolla vad fint det blev, jag tror jag rensade ut 3 högar kläder och ca 15 klänningar/tröjor som hängde på galar. inte dåligt.
På kvällen sov Anton och jag hos våran kusiin Matilda vi hyrde film och flumade oss i husvagnen på kvällen, skpligt kul xD
Ni får lite bilder.


HAHA, nu har bara använt smink en gång på 2 veckor, vet ni hur skönt det är eller? :D


Matilda :D


Matilda och jag :D


HAHHAHAHA xD


Matilda, jag & Anton :D


HAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAH, det här är inte den värsta bilden!





"ta kort på mig så alla får se hur synd det är om mig som får sova här själv." HAHA störd!


vi fick lust att busa lite så vi skrev "ruva mig" på ett ägg, slog in det i ett paket och lade det i Matildas grannes brevlåda.
Hoppas de blev glada xD HHAHAHAHAHAHAHHA

Tack för en trevlig kväll :D
Smackpuss. <3

Kommentarer
Postat av: Julia

hoppas du inte har slängt kläderna? Julia wanne check om hon får (a) <3

2009-08-14 @ 20:23:02
URL: http://mysupersweetlife.blogg.se/
Postat av: Lovi

HAHA ruva mig?

knäppa ni är. :L

2009-08-14 @ 23:11:59
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback