Valborg!

Nu sitter jag hemma hos Lovi, så jag passade på att sätta mig här medans Lovi springer omkring som en yr höna och fixar iordning lite saker och sminkar sig :D
Ikväll blire iaf fest här hemma, det blir en massa tds-folk och sen kommer det folk ifrån klassen och sen lite annat folk. Gud vad kul det ska bli. :D
jag kommer antagligen inte kunna blogga förrän typ imorn kväll för vi sover här inatt med husvagnen (Anton var jätteduktig på att köra), sen imorn ska vi till mina kusiner för min morbrors brutta fyller år. Det blir antagligen en massa gott fika för hon jobbar på Sandelius så hon är typ bäst på att baka. Hihi


ikväll blir det troligtvis lite merr gitarr än i söndags, haha det beror på hur Lovi mår. Men vi ska vara nyktra nästan hela bunten :D hihihihihihhi

ha en bra kväll och smsa mig om ni vill ngt :)))
SMACKPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback