It's a beautiful day <3

working 9 to five what a way to make a living... nanana
ja som ni kanske förstår på min fina lilla inledning så har vi jobbat hela dagen :)
Vi har travat ved och fy satan så jobbigt det var men ja underbart sällskap kan få de tråkigaste saker att faktiskt bli roligt! <3
Sen skadade det ju inte att solen var framme och lyste hela dagen, underbart. Men jag skulle inte ha ngt emot att min sol varit närvarande.... :);)

här kommer ngr bilder från dagen :


patte och jag var fett bra!


jag måste säga att ni var också ganska duktiga (a) thihi


dom är var också flitiga som myror!

Tack för att ni finns, ni gör vardagen mykt lättare. <3
jaa ni jag är helt slut, jag orkar ingenting längre. Det började igårkväll och idag har jag varit helt död.
Jag la mig och SOV när jag kom hem så mamma väckte mig vid kl 8 och sa att talang började.
Så nu måste jag verkligen lägga mig och sova så jag är pigg imorn. För då är det påsk som jag ska spendera med mina älskade kusiner.

Godnatt
SMACKPUSS. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback