Emma är glad!!!

Onsdagar är alltid långa skoldagar, usch! Men Johanna är ju sjukskriven nu pga hennes operation (som förövrigt gick bra) så jag fick hennes sång vilket ledde till att jag slutade 40 minuter tidigare :D skönt!
Sen var det meningen att jag skulle gå hem, men i centrum möte jag Sarah, jag stod väl och pratade med henne i typ 20 minuter kanske. Trevligt!! :) saknar henne!
Sen träffade jag Ingmarie och Magnus som kom hem från Västindien idag, åh så bruna dom var! Nu måste jag bara få träffa Emelie och Jennie också, oj vad jag har saknat dom! :D
Jag åkte iaf med dom hem, tack så mykt. Mina fötter värkte nämligen efter att ha gått i mina 12 cm klackar nästan hela dagen. Haha


Dagens outfit: Nya linnet från gina (199 kr), nya jeansleggins från gina (199 kr). Hade även mina skor som jag köpte i Stockholm. Legginsen var väldigt bra kvalitet på, lite stelare än vanliga och gjorde att alla trodde att jag faktiskt hade jeans haha :)

Väl hemma så satt jag vid datorn en stund, sen gick jag upp till Nattis där Elin var. Jag hjälpte Elin med hennes löshår, hon ska använda metoden "microringar". Det är en bra metod som ser väldigt naturlig ut bara man gör det på rätt sätt. :) Om någon vill ha hjälp så är det bara att höra av sig! Jag vet även hur man sätter i "tejphår" och "clipshår".
Nu är jag hemma, det var meningen att familjen Molin skulle komma. Jag hade tänkt att prata med Annica om mitt hår, vi ska färga det och grejer, göra ngt nytt :) men men vi får se hur det blir nu.

btw så blev jag precis världens lyckligaste, Jokke bad mig ringa honom och så säger han att som ska åka tidigt imorn. Därför var det smidigast att han kom ikväll och sov här. Går det bra? JAAAAAAAA!!!!
Mamma sa iaf när jag frågade om det gick bra "okej då, bara för att du ser så lycklig ut". Åh hur ska jag klara mig utan honom i flera dagar sen? :(
I nästa inlägg ska ni få lite boktips, passar perfekt nu när solen kommer och man ska spendera timmar i solen!

SMACKPUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback