Toppkunsumenter...

Skolan idag gick fort, vi hade bara en naturkunskapslektion (som jag inte gjorde ett skit på, men skulle utnyttjat lite bättre om jag varit smart) och sen gympa :)
Sen följde Jokke med mig hem, vi låg på taket hela eftermiddagen i solen och sen hoppade vi lite studsmatta också.
Gympan idag gick bra, lite rörigt blev det men det är väl inte så konstigt när vi är ca 20 och hälften inte förstår vad vi ska göra. :) haha men det ordnade sig till slut och dom är så duktiga!

Nu ska jag plugga naturkunskap.... FY! Jag har prov imorn och har inte pluggat någonting! wish me goodluck..

JAG ÄR LYCKLIG!

Bara så att alla vet det :)



Det här ska jag ägna mina kommande timmar åt... suck

Jag bloggar bättre imorn.
SMACKPUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback