Söndag.

Ojojoj, idag var jag INTE pigg. Vi somnade som sagt vid 7, sen vaknade jag vid 8 igen och var tvungen att gå upp. Fy vad ont i magen jag hade, seriöst det måste vara ngt fel på den!
Så jag duschade och fixade lite medan Jokke låg i min säng och sov som en gris :)) min snygging! hihi
Iaf när jag lade mig framför tv:n så somnade jag i kanske 1 timme, sen väckte mamma mig vid 11, vid tjugo över väcker jag Jokke. Eller han var vaken :L Han trodde kl var halv tio. Han hade tydligen aldrig sovit såhär länge förut :o galning, morgonpigg som bara den är han!

Iaf vi åkte en sväng till stugan, såklart så var inte vädret lika fint idag när jag faktiskt hade tid att sola. men men lite sol fick vi ju:)
Jokke tog bussen hem tjugo i 5, usch alltid lika jobbigt att säga hej då till han :(( Men jag var antagligen inte så jätterolig eftersom jag var så himla trött.
När jag kom hem la jag mig i soffan framför tv:n med Anton och somnade. Kl halv tio blir jag väckt av mamma, så jag gick och lade mig direkt. Gud jag var helt slut!
Inte så konstigt kanske :)

SMACKPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback