GLAD PÅSK!

jaha idag är det påskafton och jag vaknar av att solen skiner mig i ansiktet. Finns det någon bättre start på dagen? :)
Jag kom och tänka på påskafton för typ 3-4 år sedan förut, haha det gick inte att hålla tillbaka skrattet. Vi firar påsk med min morfar och sen min moster och morbror och deras barn. Jag älskar verkligen min släkt ni är det bästa jag har! :D
Iaf, Philip och jag följde med Annica och mamma och handlade på påsk för vi säger 4 år sedan.
När dom stod och packade i varorna så gick vi ut till dom där automaterna som finns på typ alla affärer med tuggummin och massa skräp. Då såg vi att det fanns såna därna slimehänder och vi kunde inte låta bli att köpa varsin.
Så när vi kom hem sen så hade vi att göra, HAHA på kvällen så hade vi så kul att vi höll på att garva ihjäl oss xD vi har film på det någonstans.
Farmor var tvungen att gå ut för att hon skrattade så mykt. mohaha

idag har jag bestämt att vi ska ha lika kul och jag ska inte bli trött!
Så nu drar vi på påskmarknad och sen till morfar, hoppas att ni får en trevlig påskafton och att inte påskharen missar er:)



SMACKPUSS <3

Kommentarer
Postat av: Lovi

Din snygga UNGE! <3

2009-04-11 @ 18:36:01
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback