Gårdagen.

Igår spenderades hela dagen med jokke och sen på kvällen också Lovi :D
Vi kollade på film, hsm 3 och the strangers. jokke är inge bra att kolla på skräckfilm med eftersom han bara skräms ännu mera.. :) haha
När mamma kom hem lagade hon pannkakor till oss, mums vad gott det är!
Vi fick också besök av världens sötaste påskkärringar, Emil är nog faktiskt världens sötaste unge!
På eftermiddagen tog vi en promenad runt Adelsnäs med mamma och Anna, underbart väder.


kameran följde såklart också med på promenaden, det blev en hel den fina och mindre fina bilder :) thihi

Vid 6 blev det barngympa, usch jag orkade inte att vara "gympa-emma" idag så det blev lite som det blev. Lite bus och så :)
Efter det åkte vi hem och åt grillat, mums vad gott det är!
Sen så fick jag klippa Jokke, Annica (min moster som är frisör) fick så bredvid och instruera mig om precis hur man göra med alla olika passér, hur man håller saxen osv.. mykt knepigare än vad man tror. men resultatet blev riktigt snyggt. Jokkes kommentar var ju roligast
"OH NEJ JAG SER JU UT SOM ANTON".. hahhahaha
Glömde dock ta efterbild men det fixar vi, jag får ta en bild på han i skolan :)
Sen blev det spökvandring i skogen (a) mohaha Då var jag inte katig, inte dom andra heller för den delen.

När jokke åkt hem så däckade jag i soffan, bokstavligen... Herregud jag var helt slut och idag har jag ont i käkarna för jag gäspade så stort. Men det kändes precis som att jag var full och kunde knappt hålla ögonen öppna. Sen somnade jag med legginsen halv neddragna på sängen HAHA. Så kommer Lovi in och skrattar åt mig... inte snällt ;) mohaha

Utvärdering av dagen: den bästa :)
SMACKPUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback