eclipse

DET ÄR FINT VÄDER UTE SOLEN LYSER, men vet ni vad. Det är moln ivägen så den syns inte.

Nädå, nästan hela dagen så lyckades solen lysa. Dagens psykbryt är avklarat, sköööööönt!
Jaha, provet idag gick oväntat bra. Det var lätt så det klarade jag förhoppningsvis galant och får förhoppningsvis vg i bästa fall kanske till om med ett mvg :)
Som sagt så fick jag psykbryt och orkade därför inte med emsemblen och sången, skulle egentligen åkt till stan och hälsat på Lina idag men Anton är sjukt så det får vänta.

Nu sitter jag här, ska sova en stund och senare drar jag till Hanna för att hjälpa henne med låtval till en sångtävling hon ska vara med i :)
Lilla gumman trodde du inte jag redan visste hur dum i huvudet jag var eller? Du gör alltid samma misstag, hoppar på mig när jag är som mest sårbar och skriker dom orden jag verkligen inte klarar av att höra mitt i ansiktet på mig.
But that's life!

Wie nu kom mamma med min nya Mary-Kay foundation som jag har väntat på i flera veckor, ÄNTLIGEN!
Nu ska jag ut och lägga mig i solen en stund.
SMACKPUSS <3

Kommentarer
Postat av: Lovi är arg!!!!!

VEM!?

I will kick her fucking ugly ass TWICE!

2009-04-01 @ 16:40:13
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback