Dagen efter!

Usch idag vaknade man och var helt slut! En hel dag i Stockholm med alla muppar tar på krafterna kan man säga.
Så jag skäms lite... men det blev ingen skola för oss idag (a) Dels var det lite också för att vi inte hunnit plugga till svenskaprovet. :/ men det tar jag nästa vecka!
Iaf jag var tvungen att gå upp vid kvart i nio iaf eftersom Jokke skulle komma med bussen kvart över. Hade gärna legat kvar en stund egentligen (a) hihi
Sen kom även Lovi och Nattis, vi har lagat mat, tittat på Bedtime stories och hoppat lite studsmatta. Jokke har också tjatat om hans nya mobil som han ska köpa. :) haha


dom här nissarna tog våran moppe ner och handlade, haha snyggaste hjälmarna fick dom också!


en massa pussar fick jag idag!! :')

Jag glömde skriva det i blogginlägget igår men vi träffade Johan Palm i stockholm. HAHA Jokke började härma hon den där tjejen som fick ett hysterisktanfall i idol när Johan sjöng. jag trodde jag skulle garva ihjäl mig! Men det gjorde också att vi skrämde bort honom, så fort det blev grönt så skyndade han sig över vägen så jag fick tyvärr inget kort. Men kul vare!

Just nu ligger Lovi och sover i Antons säng haha och jag funderar på att gå ner och köra crosstrainer nu :) Lovi märker nog inte om jag försvinner en stund. Det blir verkligen hårdträning nu inför sommaren, usch bara tanken på att ta på mig en bikini ger min ångest!!!

Jag bloggar senare :D
SMACKPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback