Bloooondie ikväll :)

Igår var det en helt underbar dag! Jag gick på stan med Hanna, Anton, Lovi och Jokke. Allmänt mys. <3
Köpte ett par jeansleggings, ett vit långt linne och en lång vit tröja/tunika. Allt på Gina :) (a) haha
Ska ha det på mig ikväll så bild kommer troligtvis imorn.
Idag har jag och Lovi varit hos Busk och busat lite, vi har också sjungit och spelat en hel del :) (Lovi har stått för spelandet). Sen blev det barngympan. Tur säger jag bara att vi slog ihop grupperna på lovet för det var 2 barn från lilla-gruppen idag och 1 ifrån den stora.

Nu ska jag göra mig iordning sen drar Lovi och jag till Malin där Sara också är. MYS, blondie<3

en vääääääääldigt gammal bild sen vi slutade nian. Mina flickor<3

SMACKPUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback