Audition

jaaa nu undrar ni säkert hur det gick för mig idag? :D
Jag, Elin och Lovi anlände i linköping runt kvart i 3 tiden skulle jag tro, då mötte vi upp Patrick och Johanna.
Vi käkade på Steves (deras kycklingspett och klyftpotatis är sjukt god) och sedan bar det av till badhusgatan 5 för audition. :D
I början var det riktigt segt för det stod att det skulle börja kl 4 men det drog inte igång förrän typ halv 5/kvart i 5 plus att vi var där en kvart innan typ. Sen skulle man ju vänta på sin tur också, men vi var nr 9, 10 och 11 som tur var :)
Det var ca 30 stycken som var där och 5 st kommer gå vidare till kvartsfinal, den som vinner kvartsfinalen sen vinner ett skivkontrakt!

Men min audition tyckte jag faktiskt gick riktigt bra, trodde att det skulle vara värre. Men filmteamet och juryn var hur snälla och roliga som helst så dom mjukade upp oss lite :) Dock så filmade dom mig en massa när vi åkte i hissen och det hade dom inte gjort med dom andra. Då tänker väl ni såhär "men vadå det är väl inte så farligt?" men JO för dom ska sända ett program på 24corren kanalen nästa vecka härifrån och jag vill inte vara med!
Plus att dom kommer lägga upp alla auditions på internet, jag säger dock inte vart för jag vill inte att ni ska kolla på min :L haha

STORT TACK TILL LOVI SOM STÄLLDE UPP OCH KOMPADE, du är bääääääääääääst <3

Menmen, sammanfattning:
Vi var allihopa nöjda med våra framträdanden, vi fick god mat, träffade patte och johanna, slapp svenskan och har nu en bra erfarenhet. :D
Nästa vecka får vi veta om vi gick vidare eller inte men det räknar jag absolut inte med! Dock hoppas jag verkligen på Elin!

Nu ikväll har jag varit uppe hos Nattis och Elin var också där. Alltid lika kul att umgås med tjejorna, vi får ta tag i den där filmkvällen!
Nu ska jag läsa och sova, hoppas eran dag har varit bra.
SMACKPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback