50-års fest! :)

Idag vaknade jag halv 8 precis som alla andra dagar.. usch det är verkligen jobbigt. Lyckades iaf ligga och dra mig till halv 9 sen orkade jag inte ligga kvar längre eftersom det fortfarande gjorde väldigt ont i magen.
Det blev tv-tittande och så vaknade Lovi också, ganska skapligt tror jag? :D
Vi målade naglarna och så kollade vi på cheetha girls 2, typ. Vet inte hur det stavas riktigt men men, jag tycker inte dom filmerna är så speciellt bra. Alla låtar låter typ likadant men jag ÄLSKAR Chanels hår. Någon gång så ska jag våga mig på att färga håret i hennes hårfärg för den är så otroligt fin. Vet dock inte om den kommer passa mig...


Hm vad tror ni? Det syns inte jättebra på bilden men jag skulle säga att det är honungsblont/ljusbrunt med guldton. Så underbart fint iaf!

Sen blev det som sagt 50-års fest hos familjen Kempe! Den familjen är faktiskt helt underbar och det var kul att träffa deras släktingar. Elin och Erik deras småkusiner är bara för gulliga!
Det blev riiiktigt god mat, tårta och allt möjligt så när man kom hem runt 8 så var man helt proppmätt i magen.
Anton och jag tog en sväng runt färgtema bara, skönt att komma ut lite.
Nu ska jag försöka mig på att sova lite, vilket jag tror kommer gå riktigt bra (y) håll tummarna!

Hoppas ni har haft en bra dag, jag lägger troligtvis upp lite bilder från kalaset imorn :L
God natt och SMACKPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback