18/4-09.

jaha, gårdagen blev ju bara bättre och bättre!
Vid halv 5 så hämtade vi upp Hanna och Busk och åkte in till Linköping, där mötte vi Lovi på Bosses och vi passade på att köpa milkshake (ni måste smaka den om ni inte provat, choklad är godast!).
Sen köpte vi biljetterna, gick till mcdonalds för att hämta salt och väntade på att bion skulle börja.
Nu undrar ni förstås varf vi hämtade salt på donken men vi är faktiskt dom smartaste i världen. När man köper popcorn på biografen så är dom nästan helt osaltade och när man saltar dom själv så blir det ändå bara salt på toppen. Så vi tar med oss små saltpåsar från donken och saltar lite vart efter när det behövs, smart va!? :D

Iaf vi såg som sagt 17 again med Zac Efron och den var verkligen kanon! Inte bara det att han var så fruktansvärt snygg (seriöst han har aldrig varit snyggare och det säger ganska mykt) så var handligen bra, den var rolig och så hade den ett fint budskap. Gå och se den, det rekommenderar jag verkligen!
Jag ska leta upp ngr smaskiga bilder på honom ifrån filmen så ni tjejer får ngt att dregla över... ;)


som sagt... han är ju inte helt fel!

Efter filmen åkte vi direkt hem och lämnade Hanna och Busk och hämade Jokkiiiis i Berg. :D
Det blev en mysig kväll, Jokke och jag tittade på Titanic. Åh den är så hiimla fin men så sorglig.
Klocken bara tickade utan att vi märkte det och helt plötsligt så var kl nästan 1 så då var det dans att skjusa hem Jokke. Sorligt men sant.
Vid halv 3 så tror jag iaf att vi låg i sängen redo för att sova. Ojojoj vilken dag. Troligtvis en av dom bäääääästa.

JAG ÄLSKAR DIG<3


Åh jag älskar den här scenen. Leonardo Dicaprio är ju inte så lite snygg han heller, vem skulle inte vilja byta plats med Kate Winslet här liksom!? ;)


SMACKPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback